Ontmoet andere fotografen tijdens de groepsworkshops of volg een workshop individueel. Met heldere uitleg, praktische voorbeelden en veel individuele aandacht leer je direct door te doen. Geen (lange) fotocursus van meerdere avonden, maar gewoon één dag waarin je alles leert wat je moet weten. Na een fotoworkshop ga je gegarandeerd vol nieuwe informatie en inspiratie weer naar huis.

Hieronder vind je het overzicht van het aanbod van groepsworkshops en individuele fotografie workshops. De groepsworkshops worden afwisselend op verschillende locaties in Nederland georganiseerd. Nieuwe workshop data worden daarbij altijd via de nieuwsbrief gecommuniceerd.

LET OP! Onderstaande workshops worden niet meer gegeven.

Leer mooie foto's maken tijdens de workshop basisfotografie

Workshop Basisfotografie

Voor iedereen meer uit zijn of haar de (spiegelreflex)camera wilt en deze zelf wilt leren instellen. Zonder dat het een te technisch verhaal wordt, leer je over de basisbegrippen als diafragma, sluitertijd en iso. Naast de techniek wordt er veel tijd besteed aan het veranderen van een kiekje naar topfoto door te kijken naar compositie, standpunt, licht en meer.

Meer informatie

Workshop Kinderfotografie

Vind je het net zo leuk als ik om kinderen te fotograferen? In deze fotografie workshop leer je alles over de belangrijke aspecten van (spontane) kinderfotografie, inclusief praktijkgedeelte met een kindermodelletje! Deze workshop wordt gegeven in twee versies; voor fotograferende ouders en beginnende fotografen (START) en voor gevorderde en professionele fotografen (PRO)

Meer informatie

Workshop Portretfotografie

met natuurlijk licht

Leer hoe je natuurlijk licht het beste kunt gebruiken voor stralende portretten, onafhankelijk van het type weer! Met uitgebreid aandacht voor het gebruik van reflectieschermen, maar ook voor het aansturen van de persoon die je fotografeert. Let op: deze workshop is voor gevorderde fotograferen die geen uitleg meer behoeven over diafragma/sluitertijd/iso.

Meer informatie

Workshop Lightroom

Hét fotobewerkingsprogramma voor fotografen! We doorlopen samen de gehele workflow: van importeren, organiseren, selecteren, bewerken tot exporteren. Omdat de worskhop individueel gegeven wordt, wordt de inhoud geheel afgestemd op jouw kennis. De lightroom workshop is daarmee te volgen als je nog nooit met het programma gewerkt hebt, en ook als je juist wel al bekend bent met het programma maar er meer uit wilt halen.

Meer informatie

Workshop Fotografie & GO

Een 1-daagse workshop op maat voor de professionele fotograaf, gericht op groei & ontwikkeling (GO!) op diverse gebieden die belangrijk zijn voor een succesvolle onderneming! Centraal in deze workshop staat het ontwikkelen van nieuwe vaardigheden en vergaren van nieuwe kennis die direct toe te passen zijn in jouw onderneming om deze te laten groeien. Inclusief een flinke dosis aan energie om hier mee aan de slag te gaan!

Meer informatie

Workshop op maat &

Coaching

Wil jij graag een van bovenstaande groepsworkshops individueel volgen, of juist een workshop over een onderwerp waar geen groepsworkshop van gegeven wordt? Er zijn veel mogelijk voor zogenaamde workshops op maat. Ook een traject van meerdere individuele workshops en coaching behoren tot de mogelijkheden. Vertel je wensen en vraag naar de mogelijkheden.

Meer informatie